baharhanimm Defnemome bana ikili testte doktor söylemişti ama ben çok erken olduğu için emin olamadım 17 hafta oldu hala cinsiyet soruyorum gittiğim doktora 😅
Defnemome baharhanimm e o zaman iyi ben kanda falan çıkıyo sandım ikinci gebeliğim ikisinde de yapmadım testleri
Defnemome Meltemanneolsun he anladım aynı şey ya ben kanda beli oluyor diye çünkü ben yaptırmak istemiyorum testi