6+2 (Tüp bebek) ikizlerimle Herkeze merhaba Kizlar
Olmuyor, ben bişey yemiyorum 5 haftaliklardayken kahvaltı yapıyordum peynır 2 yumurta yıyordum 3 litre su içiyorudum
6 haftama bastım su bıle içemiyorum yumurtayı duşununce ve peynırı çok mıdem kalkıyor. Bende dunden belli çorba içiyorum şimdi sabah bıle eşim tost yapayım dedı dırek midem agzima geldi . bende dedim bana çorba yap yanı yemiyorum😮💨 sabah 5 gibiydi uyandım ve su içdim su içmemle geri kustum🥲 şu an çubuk kiraker susamlı yıyom
bende kizlarr bilmiyorum bebekllerim beslenıyor mu yanı çok endişeliyım ama napayım yeyemıyorum ☹️ Bu bulantı 7 haftamda geçer mı acaba veya azalir mi