Betulsevbuk Kızlar kanamam var gece acile gittik bişey yok dediler ağrım çok ben korkuyorum başına gelen var mı ?
prensesannesi-01 Betulsevbuk korkmayın umarım o nişan denilen şeydir bı kaç güne doğum başlar benim öyle olmuştu
Tugceelanaz Betulsevbuk Haftan zaten gelmiş yatış verseydiler en azından bi açıklık muaynesi yapılsın? Bence tekrar gitmelisin Çok ağrım var de
R-veyda44 Betulsevbuk normalde kırmızı olduğu zaman hemen çağırıyorlar nasıl birşey yok diye gönderirler anlamıyorum
Lunapark Betulsevbuk tekrar gitmeyecek misiniz bence hemen yine gidin baska bir doktor da bakmis olur
Ece_akan34 Betulsevbuk benimde kanamam vardı her tuvalete gidince silince geliyordu nişanmış o gece sancı başladı ertesi gün doğum yaptım ben nişan bir kere geliyor sanıyordum açılma oldukça kanama olur normal dediler