Merhaba hamiş anneler son anda gerçekleşen spinal anestezi doğum hikayemi yazıyorum anca fırsat bulabildim cuma günü sabah hastahaneye gittim nst ye filan bağlandım sancılarım cikiyodu ki vardida ebe muayene etmişti sonra doktoru aradı beklesin Beni dedi onu bekledik oda muayene etti yatış yapildi 3 cm le sonra ara ara gelip bakiyolar di 6 cm oldu assa doğumhaneye gittik artık basliyoduk doğuma ama aradan biraz zaman geçti hala 6 cm deydi acilmam doktor gidiyo geliyo hala açılma yok diyo acil sezaryene hazırlayın hastayı dedi çünkü idrar torbam sarkmış bebeğin kafasını engelliyo cikmasi için nst de kalbi durunca hemen aciz sezeryanla doğum sürecim başlatıldı ve 4 ü çeyrek geçe bebegim dünyaya geldi çok şükür 🤲herşeyin başı sağlık hayırlısıyla dünyaya gelsinler de nasıl gelirlerse gelsinler sakın stres yapmayın darisi sizlerin başına inşallah.🥰