BusrAsil2019 ben bebek olarak değil hamilelik olarak yaşadım yazın hamileliğin başı berbatmıs kışa denk gelince ne güzel battaniye çekip uyumuştum tüm gün. Ama ikincide yazın mahvoldum. Bir oğlum var o beni hiç zorlamıyor bile ancak yaz cidden zor geçmişti,
İlk oğlum sonbaharda doğdu yaza kadar kocaman oldu biz ayda bir iki kez şehirdısına gidiyorduk. Bu da Ocak sonu gelecek ve yaza kadar yine az çok büyümüş olacağı için ben kışa doğru doğan çocuğun daha rahat olduğuna eminim. İlk bebeklik zaten yatakta geçiyor, o yüzden at pusete kış boyu öyle gezdir büyüt yazın da oturuyor ve bıcır bıcır gezerken eğleniyor zaten