Aleymomm benimde iki böbreğimde büyüme oldu. Günlük üç litre su içtim, ağrıyan taraflara sicak su torbası koydum bosluklarima tabi. Karnınıza gelmesin. Şuan 37 haftalık olduk çok şükür küçülmüş. Hamileliğimin başından 33.haftasina kadar çok şiddetli bir şekilde ağrısını çektim ama. Dinlenince dikkat edince çok şükür geçiyor. Hiç canınızı sıkmayın. Doktorum bana 34.haftada olmazsa dogurturuz demişti. Çok şükür geçti. Bir gün bile çok fark ediyor. Aritma suyu içmeyin kesinlikle