1Papatya__ Kızlar merhaba 35+1 deyiz. Ani ter basması oluyor. Midem berbat şekilde yanıyor. Sizde de oluyor mu. Resmen uykumdan uyandırdı. Şekerime baktım 93 düşük mü sizce?
mco 1Papatya__ senin en azından haftan ileri daha 28. Haftadayım bana da oluyo sabaha kadar uyuyamıyorum aniden ya terliyorum ya üşüyorum vücudum çok ağrıyor 93 iyi ya düşük değil ideal bence
Mutluluukkk_ 1Papatya__ 34. Haftadan yazıyorum çok fenayım gece uyuduğum süre 1 saat falan terliyorum üzerimi açıyorum bu defa üşütürüm diyr geri örtüyorum şaştım kaldım ne yapacağım diye çorapla uyuyorum ayağımdan soğuk yemeyim diye ama çıkarıyorum uyku şeyiyle sonra karnım ağrıyor
Turtamom 1Papatya__ bende o durumdaydım miğdem 26. Haftadan beri yanıyordu ta ki Doktor’um lansor verdi boşuna acı çekmişim bu zamana kadar terlemelere cözüm yok cünkü onu hormonlar yapıyor
1Papatya__ mco gerçekten çok zormuş buralar:((( bir uyandım ki kan ter içinde başım dönüyor terliyorum midem yanıyor. Ne zaman ne yapsam hafifler acaba. Seninde erkenmiş evet. Allah yardımcımız olsun
Seymabalkara 1Papatya__ özellikle geceleri basıyor banada 33+6dayım ben de. Nefes alamıyorum kalp atışım dışardan hissediliyor. Duşa giriyorum hemen rahatlatıyor ılık duş yoksa geçmiyor. Şekeriniz de orta tam yani. Mide yanması için sadece ayran iyi geliyor o da üstüne su icmezsem.
1Papatya__ Seymabalkara 33. Haftalarda bende nabız yüksekliği çok fazla olurdu. 110 falan çıkardı. Şimdide ara ara hızlanıyor. Ama bu ter basması mide yanması çok fena.. uykum var uyuyamıyorum resmen
1Papatya__ Mutluluukkk_ gerçekten de öyle üşürüö diye örtüyoruz bu sefer su gibi oluyoruz bende yaşıyorum hala
1Papatya__ 35+3 olduk akşamları gaz sancıları başladı bende. Ve çok şiddetli oluyor. Kasılmalar karın gerginliği nefes darlığı cabası🤣
Yasko-y 1Papatya__ bende sadece ben terliyorum sanıyordum valla 37 olduk bugün ama geceleri su gibi oluyorum çok terliyorum, bi de dediğin gibi akşamları gaz sancısı gibi karın ağrısı oluyor, zormuş 36 dan sonrası 😅
1Papatya__ Yasko-y yaa gerçekten mi😔 bende 35den başladı🤣 bugün bir korktum doğurucam mı diye ama sanırım genel olarak herkes de oluyor bu haftalarda gaz sancısı karın ağrısı
Yasko-y 1Papatya__ evet korkma korkma henüz doğurmadım bende 36da başladı 😅 pozisyon değiştirince ağrılarım azalıyor benim sol tarafıma yatınca daha iyi geliyor mesela.