Regl oldum reglim bitti ama pembe bir akıntı gelmeye devam ediyor açık pembe regl gibi değil bu yerleşme kanaması olabilir mi veya başka birsey mi bilen varsa yazabilir mi bir de sağ alt karın kısmında az önce bir anda beliren bi sancı oldu 2 3 dakika sürdü şuan yok anlamadim ne oldugunu