-Arzu-76 Sizde de oldu mu fazla yemek istemiyorum rahatsız ediyor gecenin bu saati yine midem kazındı :(
Sedefffff -Arzu-76 Bende de durumlar aynı 38+4 teyim ve şimdi yesem, sabah kalkınca yediğim için pişman olucam 🥲
BerivanLina -Arzu-76 38+4 olduk bizde iki haftadır gece sürekli acikiyorum ama yemiyorum sismeyi göze alamam 🤣 şu an aciktigim için hemen yatıyorum🤣belime ağrı giriyor doğum fln olur uykusuz girerim diye de korkuyorum sana iyi geceler 🤣🥰🥰
-Arzu-76 BerivanLina bende yemiyorum doğuma dolu bir mideyle gitmek istemiyorum 🙈😂 Allah yardımcımız olsun iyi geceler 🥰
-Arzu-76 Sedefffff yememek en iyisi 🥲 sonra uyuyamicaz sabaha kadar şişkinlik vs o daha kötü sabah kahvaltıda çıkarırız acısını 😂
-Arzu-76 BerivanLina günlerdir geç yatıyorum doğum nasıl olucak diye düşünmekten yatamıyorum zaten karnımda büyüdü donemiyorum uzanamiyorum 🥲🥲😂😂
BerivanLina -Arzu-76 wllhi bende öyleyim düşünmekten doguramiycaz kesin. Beklemediğimiz bı anda gelsinler hiç sancı hissetmiyrlim bile 🥹
BerivanLina Sedefffff ay evet ya ac ac girince de insan öyle bı halsiz oluyor var ya anlatamam. İlk dogumumda bı bardak su zor verdiler
Sedefffff BerivanLina Benimde ilk gebelik aç denk gelmem inşallah ıkınmak falan güç gerektirir ,normal olsun diye beklemedeyim