Gebesasli stres yapmayın, doğuma son hafta kala dönen bebekler bile var. Bebeğinize inanın, güvenin 🫶 bebeğiniz dünyaya nasıl gelmek istiyorsa o şekilde geliyor siz istediğiniz her şeyi yapın bazen olmayınca olmuyor. Tabi ki herkes vajinal doğum ister daha çabuk toparlanma açısından. Ama önemli olan sizin ve bebeğin sağlığı. Akışına bırakın, anın tadını çıkarın, strese girip bebeği de daha fazla etkilemeyin derim. Bebeği döndürmek için yapılan bazı egzersizler var işe yarar mı bilmem ama denemekte fayda var diye düşünüyorum 🤷🏻♀️