6 haftalık gebeyim ve iki günden beri kahverengi leke geliyor yerleşme kanaması olduğu ve endişe etmemem gerektiğini söylüyorlar. Kırmızı renkte olmadığı sürece sıkıntı yok diyorlar. Benzer şikayetleri olan arkadaşlarımıza fitil iğne ya da ilaç tedavisi yapılmış. Peki hiç böyle durumda olup da ilaç kullanmayan yani progesteron takviyesi almayan anne adaylarımız oldu mu? Olduysa kanama ne kadar sürdü doktor ne dedi ?