Eser5858 Merhabalar benim bebeğim sol tarafta ve sol tarafta olunca kız bebek oluyormuş bunun bi netliği varmı acaba
seyma0661 Eser5858 benim kızım sağda 😂 ultrasonda da sağ taraftan bakıyordu doktor ilk hareketlerini de sağda hissettim
Baby_B Eser5858 herkrste farkli ama Benim bebek solda Eksi yedim ilk 3 ay hep Cok kustum bulantim oldu 7 kilo verdim Sonuc kiz🩷
Larraa Benimki hep sağdaydı ve kızım olacak 🌸 25 haftalık olacağız hala sağ tarafta takılmayı daha çok sever ☺️