iiremgrzbyr kubrasal99 çok normal bende 35+4 haftamdayım az önce Rennie içtim yoksa geçmiyor gaviscon da işe yarıyor
-Arzu-76 kubrasal99 ayva ve elma çok iyi geliyor ayvayi yemesi tutması zordur dilimlemden önce kaşıkla bir güzel dövün biraz sulandiriyor onu sonra kesip uzun uzun çiğneyerek yiyin bende çok yararı oldu fena reflum vardı mide yanması vardı
Bkm kubrasal99 bende aynen bu sekildeyim geçiren tek şey 3 yudum soğuk süt içiyorum biraz bekliyorum hafifliyor isterseniz bi deneyin sizde
seyma0661 kubrasal99 kesinlikle bide öksürük yapıyor. Yatmaya 3-4 saat kala hiç bişey yiyip içmemek hafifletiyor biraz. Ben çay içerken de bile o çay boğazımdan inerken yakıyor çok garip bişey
1Papatya__ edasaribek merhaba iyi geceler bende 35+1 deyim çok kötü midem ona uyandım resmen:((( uzandığım an yanıyor kusasım geliyor