Seyuba sorarsaniz cok sevinirim. Dun 32+0dim, calisir raporu aldim. Bugun sgkya sordum, sisteme otomatik dusuyor bunu bi yere islemenize gerek yok dedi. Calisamaz raporu alacagim 2 3 hafta sonra onu isleyecek miyim dedim hayir yine sisteme dusecek dedi. Doguma kadar yapacaginiz bi sey yok, dogumdan sonra bildirim yapacaksiniz ve rapor paranizi alacaksiniz dedi. Diger ufak yardim odemeleri icin de hastane bi sey yapiyormus galiba tam anlamadim.
Muhasebecime sordum sordugum soruyla alakasiz sacma sapan bi sey anlatti gecistirdim ben de.
34 ya da 35te calisamaz raporu alinca bi daha sgkya soracagim.
Siz de muhasebecinize dogumdan once nasil odenek aldiginizi ve ne islemler yaptigini sorarsaniz cok makbule gecer