?
Ada1111 ben Şirin demek istiyorum😅
Kesinlikle amine
Betül 👸🏼
FatmaB_ 🤣 o zaman bende Umay derim
FatmaB_ O zman benimde kafam karışıyor demek istiyorum 😮💨🙈
Ada1111 ya kıyamam😂 Betül diyim o zaman arkadaşımın adı çok çalışkan ve hanım bi kızdır 😂