meteninannesi_34 27 +0 olduk tansiyonum gece çok çıkıyor 15 kadar zor düşüruyorum ilacım var ama fayda etmiyo surekli limon yoğurt yiyorum varmı böyle olan 🥺💙
turkan403 meteninannesi_34 geçmiş olsun nromalde de tansiyonuz var mı ki böyle olmam ama gün içinde ilaki oluyo benmde arada çok degl
edasaribek İdrarda proteininiz varmi benim az miktarda var oyuzden bende tansiyon problemi yasiyoruz ve sıkıntılı bir durum 33+1olduk bizde