Yummy Bugün grip oldum ve ilk üç ay çok tehlikeli diye biliyorum nasıl olacak nasıl geçecek bebeğe bişey olur mu yaşayan ve atlatan var mı 🥺
Askkokuluyavrum Yummy bende 7 haftalığım canim bu hafta griple geçti ama yatarak geçirdim cok şükür suan da iyiyim burnum tikaliydi okyanus suyu aldim bol meyve ve kuruyemiş bitki cayı hic içmedim yatarak dinlenerek geçiyor 4-5 günde Allah’ın izniyle
Yummy Çalışıyorum da o zmn bol c vitamini ile geçirmeye çalışcam mide bulantısı da yoğun kusma felan sıvı kaybı da oluyo çok kötü bi haftaya denk geldi inşallah bebişlerimize bişey olmaz 😔
Askkokuluyavrum Yummy insAllah canim benim de mide bulantım çoktu 2-3 aaattir yok tiksintim de yok korkuyorum birşey mi oldu diye 😔