Mervi30 teşekkür ederim. Ben daha cinsiyetini bilmiyorum yurtdışında yaşıyorum doktoruma Ekim de gittim onun haricinde kusma çok fazla yaşadığım için hastanede serum alıyorum orada ki doktor da söylemedi 14 haftalıkken kendi doktor randevum Aralık 11 burada 4 haftada bir kontrol yok maalesef çocuk doğana kadar 4 defa gideceğim sanırım doktoruma 🤦🏼♀️