Sabahatsrbtc Selam kızlar İkinci gebeliğim hiç hissetmedim normal mi birinci çocuğumda da ne zaman hissettim hiç aklıma gelmiyor bazen endişeleniyorum neden hiç hamile değil gibiyim
poyrazmom_ Sabahatsrbtc ilk gebeliğim 20. Haftada gözle görülür şekilde hissetmeye başladım 13. haftadan itibaren damar atması seyirme gibi hissediyodum
Sedaguney Aynı haftadayız bende senin gibiyim 2.hamileliğim bende hissetmedim henüz ama arada kelebek çırpıntısı gibi oluyor unutmuşum birinci hamileliğimi bende tedirgin oluyorum
Minik_kuzularim Sedaguney @Sabahatsrbtc Benimde 2.gebeligim 18.haftaya girdim merak etmeyin bu hafta hissetmeye başlarsınız bende 17.de baya hissetmeye başladım 🥰