Bu konuyla ilgili çok yorum var.Yaptıranlarında kararına saygım var.Ama benim doktorum kesinlikle önermiyor.Bende yaptırmayı düşünmüyorum.Birkaç ay sabretmek lazım.
Artık Organik kelimesi malesef bir pazarlama stratejisine dönmüş durumda.Ben bebeğim için kar amacı güden kuaförün yada markanın organik yazmasına güvenerek işlem yaptırmak istemem.