Kızlar 15 gündür çekiyorum ilk kaşınt vard doktora yazdım fitil verdi kullandım gene başladı başka bi fitil verdi ama artık oturunca ağrıyor vajinal yürürken bile ayrı sıkınt çekiyorum çok akıntım var yine yazdım doktora kültür alıcam bakmam lazım dedi ben yine doktora gidicem ama benim gibi olan var mı ? Bende tedirgin oluyorum sürekli sızı olunca