Miyosss merhabalar, 26. Haftada sancım vardı ünv hastanesinde yatış yaptırdılar günde 4 enfold başlandı ama hergün ultrasonla takip ediliyordum. Kaç gün sonra suyumu azalttığı için bıraktırıp indicard diye bi ilaca başlattılar. Doktor endol 32 haftadan sonra kullanılmazdı zaten dedi o zaman bana. Sizi korkutmak istemem ama siz yine de araştırın iyice