incimina111 Kızlar kaçıncı isim postum biliyorum ama bu sefer son söz 😂😂 şu aralar Koray ismi hoşuma gitmeye başladı. Kuzeyle de uyumlu oldu diye düşünüyorum. Kuzey ilk oğlumun ismi. Bir de Karan vardı aklımda. Sizce Karan mı Koray mı hoş?
Nusyaa incimina111 tercih meselesi ama herkesin koyduğu isimler bana çekici gelmiyor Karan dolu her yer. Benim iki oğlum var birisi Kayra diğeri Yamaç fikrime gelince Karan yerine Korayı tercih edin bence en azından Herkeste olmayan bir isim 💙 bende ikizlerime isim arayışındayım çok zor ya
busraanneoluyor incimina111 teyzemin ilk oğlu Kuzey ikinciye buray şarkıcı yeni çıkmıştı ben koy teyze demiştim çok beğendi buray koydu :))
DryStr @incimina111 Karan bence birde anlamadım iki ism mi katacaksınız eğer öyleyse sizi kırmak istemem yani sizin düşünceniz tabi de kuzey karan yada kuzey Koray çok uyumlu gelmedi bana
incimina111 DryStr hayır yazmayı unutmuşum kuzey ilk oğlum şimdi ikinci oğlum için isim arayışındayım
incimina111 Nusyaa evet gerçekten zor kız olsa bu kadar zorlanmazdım iki oğlunuz var ve ikizlere mi hamilesiniz maşallahhh cinsiyetleri ne:)
Nusyaa incimina111 kızda zormuş ya evet iki oğlum var ikizlerim biri kız biri erkek Kıvanç ismini düşünüyoruz ama kız için uyumlu isim bulamıyoruz doğuma kdar buluruz inşallah 🤣
Hanniballl incimina111 Ay ben oğlumun adını Koray koyacağım 21günümüz kaldı buluşmayaa 🤭🌸 İki isiminde cocukları sakin ılımlı oluyor galiba 😅 Koray olsun Karan cok var 🤭
m_mervee incimina111 karan bayağı popüler oldu aşırı patlayan isimlere ısınamıyorum Koray ismini daha önce de beğeniyordum 🙂