Bitterinannesi biz de ilk başta quatro modelini beğendik ama sepet kısmında çanta gibi küçük bişey var. Çevremde gördüğüm kadarıyla sepetin büyük olması önemli. O yüzden cadillac ya da cadillac air de karar kıldık onların sepetleri daha kullanışlı fiyat olarak da biraz daha uygun