elanurrerarslann-44 Sıcak su için mini kahve kettleları varya götürsem şehir hastanesinde olucam ameliyat acaba sıcak su torbasına kahveye falan lazım ya kolay kaynamış su bulamayız belki hastane çok büyük sorun olur mu acaba ya
ASE6154 elanurrerarslann-44 ben hemşirelerden aldım hep sorun yaşamadım. Yanımda yatan bayan getirmişti ama sadece çay yapmak için kullandı refakatçisi
busrasya elanurrerarslann-44 siz yanınıza alın büyük ihtimal ile birşey demezler çok lazım oluyor kahve için çay için benim sütüm hemen gelmemişti mama için falan çok kullandık
Mervealya1992 elanurrerarslann-44 yoo odada zaten prizler fişler oluyor ıstedıgın gibi kullanıyorsun skntı ykk
elanurrerarslann-44 ASE6154 ben ameliyat sonrası ayaklarıma sıcak su torbası koysun annem diye götürsem sürekli rahatsız etmemiş olurum kimseyi kahvemi felan da yaparım diye düşündüm ama
ASE6154 elanurrerarslann-44 yani kullanma konusunda sıkıntı olmuyor zaten gerek kalmazda kullanmazsın 😊
busrasya elanurrerarslann-44 kullandırırlar ya ne olacak birşey diyeceklerini sanmıyorum kesinlikle alın yanınıza