Oznurbolatt 17 gün önce normal doğum yaptım doğumda doktorların pek bir müdahalesi olmadı tamamen ebeler gerçekleştirdi ama hepsi çok çok iyilerdi hiç bir tersleme ya da olumsuz davranış görmedim ben sağolsunlar sancısı çektiğin odada doğumun gerçekleşiyor özelden tek farkı doktorun doğum yaptırmaması ama eksisi de hiç olmadı önemli olan iyi insanlarla karşılaşmak ben memnun kaldım