Gulsahkaya36381 Kizlar 2. Sezeryanda en erken ne zaman gun alıyoruz ve kac haftaya genelde gun veriyor? 32 haftada kontrole gideceğim acaba verir mi gun?
turkan403 Gulsahkaya36381 ben hep kontrole diye gitim için gün bilmiyorum ama 38e kadar veriliyo arkadaşm ikinci Sezeryani 38haftada olmuştu benm 37
Gulsahkaya36381 ayse2205 genelde 38 de aliyorlar sanirim ilk sezeryanm erken dogum oldugu icin aniden oldu o yuzd3n bu sureci hic bilmiyorum bende
Gulsahkaya36381 NurZenkin baya varmis o zaman daha peki bu haftadan sonra ne kadar surede bir kontrole cagiriliyorsunuz mesela 32 den sonra kontrol sikliklariniz nasil oldu
NurZenkin Gulsahkaya36381 36. Haftaya kadar 2 haftada bir 36 dan sonra her hafta kontrol oluyor.Her hafta nst istiyor .
Gulsahkaya36381 ayse2205 insallah ya erken dogum zor zamaninda vaktind3 saglikla gelsinler inşallah ❤️
turkan403 Gulsahkaya36381 hayırlısı olsun inşallah özelde olucaksa duruma göre bakiyolar da erken yda geç de alabiliyorlar