Cheryy1 27 haftalik oldum zaman su gibi akip geciyormus gercekten 🥲🥲 Umarim saglikla alirim bebisimi kucagima 🌼henuz ismine bile karar veremedim 🙃🤍 amaaa kavuşmayı sabirsizlikla bekliyorum✨🐣
emineee118371837 Cheryy1 Bizde 27 ye girdik bakalım. Sağlıkla kucağımiza alırız inşallah. Sizin hamileliğiniz nasıl geçiyor
hberfin Cheryy1 aynıyız bizde 27 hafta olduk 2. Gebeligim daha kolay ve güzel geçti 2. Oğlumuz oluyor sağlıkla gelsinler inşallah
2cicekannesi_ Cheryy1 biz kız bebek bekliyoruz inşallah, ikinci gebeliğim ama ilkiyle çok farklı gebelik yaşıyorum 😊
Cheryy1 emineee118371837 nefes darlığı yaşıyorum , ev islerinde cabuk yoruluyorum onun haricinde güzel geciyor çok şükür 🥰 ha birde gece sık tuvalete kalkiyorum haliyle uykusuzluk oluyor bu yuzden 🥲 sizin nasil geciyor? 💖 Şeker yükleme testi yaptirdinizmi ?
Cheryy1 hberfin aminn inşallah ☺️💙 sizin nasil geçiyor hamileliginiz ☺️ isim dusundunuzmu ben bir turlu karar veremiyorum hicbir isim kulağıma hos gelmiyor sanki 🥲 isimli seyler yaptiricam bu yuzden yaptıramiyorum
Cheryy1 hberfin yaa cok güzel ☺️ bizde ilk cinsiyeti ogrendigimizde Göktuğ düşünmüştük eşimle isimlerimizin ilk 3 harfi (gök-tuğ) diye ama nedense sonradan icime sinmemeye basladi 🥲