Melisahmet Hanifebulucc 10 artı 3. İyi gidiyor. Kasık ağrılarım oluyor bide çok fazla şişiyor karnım akşamları gaz problemi yaşıyorum
minikbirprensannesi Hanifebulucc İlk gebeliğimden aşırı farklı sürekli bir yorgunluk halsizlik mide bulantısı ve koku hassasiyeti ile geçiyor 11 haftaya giriş yapmış bulunmaktayım Allah yardımcımız olsun bacılar
Mzgnylmz minikbirprensannesi kesinlikle aynı benimde 2.gebeliğim ilkinde hafif kaşık agrımdan başka hiçbir şey hissetmemiştim
Surpriz-3 10+3 üm. Prilam kullanmama rağmen mide bulantılı ve halsizlikle geçiyor. İlk gebeliğimde böyle mide bulantısı olmadı. 2 sinde 20.haftaya kadar devam etti. Bu 3.sü hem mide bulantılı hemde halsizlikle gidiyor bakalım.