Kızlar çarşamba günü çatı muayenesi oldum. 37. Haftamdı tam. Tentürdiyotta sıkmıştı içime. Ogün akşam hafif pembe akıntım oldu ama sonraki günler birşey yoktu. Az önce bir baktım pembe değişik bir akıntım olmuş. Nişan mı geldi acaba yoksa ogünden kalan bir durum mu? 37+4 oldum. Ve nişansa ne kadar zamanda doğum başlıyor 🙄