Tedbir amaçlı Bi doktora görünseniz iyi olur. Bende 26 haftalıkken önce kasık sonra da belime vuran ağrı sebebiyle acile gittim. Önce enfeksiyon zannetmiştim ama testlerde bir şey çıkmadı nst de sancım çıkmıştı. Yatırdılar direk ilaçlar serumlar verdiler ciğer geliştirici iğne yaptılar. Şuan 31 haftalık oldum daha iyiyim. Haftada bir kontrole gidiyorum. Bende çalışıyordum acillik olana kadar sonrasında raporla evde dinlenmeye geçtim. Haftya da doğum iznine ayrılacağım mecbur