kubrayurek Allah en güzel zamanda en hayırlısını nasip etsin. Kaç haftalık kaybettiniz bilmiyorum ama ben 12 haftalık bebeğimi kaybettim, sebep farklıydı ama o bebeği kaybetmenin nasıl bir his olduğunu ve sonrasındaki yas sürecini çok iyi biliyorum. İlk başta bu acı geçmeyecek gibi geliyor, birdaha hiç sağlıklı bir doğum yapamayacakmışsın gibi geliyor hatta ve hatta çocuk yapmaktan vazgeçiyorsun. Aynı süreçlerden geçtim, birdaha asla bebek istemiyorum cesaret edemem dedim aylarca ama bir an geldi ben tekrardan anne olmak istedim. Kaybettiğim bebeğimi hiç unutmadım ama yeniden anne olmayı da çok istedim. Şuan hala tekrar gebe kalamadım ama olsun, ben hayırlısını istiyorum Allahtan. En doğru zamanda hayırla sağlıklısını nasip eder inşallah. Kaybettiğim bebeğimi de cennete bıraktım onunla orda kavuşacağız.