Ben taş dusurdum ilk aylarında hiç bir ilaç kullanmadım sadece ağrıyan tarafıma dogru donup bacaklarimi karnima cektim zaten surekli acidan dolayi kusma oluyordu.iyi hissedene kadar su içip yattım sadece antibiyotik fln kullanilmali mi pek emin değilim