Bende yeni 36. Haftaya girdim 20-23 Aralık için hemen hemen diye konuştu doktorum bebek çok aşağıda karnım inmiş gibi hoş hiç çıkmadı karnım ayrıca kasılma yalancı sancılarda daha uzun sürüyor ama bebek hareketleri bende aksine çok arttı bu normal mi sizce