11 haftalıkken erkek olabilir demişti 14+3 te erkek olduğunu öğrendim, tüm belirtiler kızdı, ancak göbeğim sivri büyüdüğünü düşünüyordum ilk gebeliğim olduğu için bir tecrübem yok, ama sivri gibi geliyordu🥲, doktora kız hissediyorum belirtilerin hepsi kız gibiydi deyince hiçbirine inanma ikiz erkek annesiyim hiçbir erkek belirtim yoktu hepsi kızdı ama iki oğlum var demişti🥲cidden öyle tüm kız belirtileri bir kenara bırakarak oğluşumu bekliyoruz😁♥️