Selamün aleyküm 🌸
Birazcık konuşmak istedim içim hiç rahat değil çok korkuyorum 2Aralıkta transferim var ve hiç mutlu değilim içimde fırtınalar kopuyor.. İlk transferimde kimyasal gebelik yaşadım aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum son embriyom başka yok. İçim kopuyor ağlamaktan midem bulanıyor artık