Bir oğlum var ama hiç hatirlamiyorum ilk hamileligimi çok güzel geçti şimdi regl ime 3 gün var ama sürekli göğüste ağrı hissediyorum akıntım var ve baliksi bir koku aliyorum karnım şişiyor ama sabahları da iniyor bazen ama sürekli değil sivilcem çıktı 4 5 gün oldu yani bende regl imden sonra sivilce bir tane ya çıkar ya çıkmazdı anlayamadım bir de burnumun ucunda çıkmış şok oldum sürekli gel git yaşıyorum neyapsam ya