k19966 İstanbul Sefaköy Rumeli Hastanesi’nde nasipse doğum yapicam nasıl yer ücreti baya yüksek mi davranışları nasıl
Nursl7 @k19966 hastane olarak çok birşey beklemeyin ama kadın doğumda çalışan hemşireler hasta bakıcıları çok cana yakın bende ilk doğumumu orda yaptim ama doktorum orda değil siz hangi doktora gidiyorsunuz