Kızlar bend eplesanta previa var şuan 15 haftalık hamileyim doktorum zamanla yukarı çıkar dedi çıkmayadabilir dedi. Yani her durumda takipli olmam lazım bi hastsaneye gidiyorum zaten . Daha önceki doğumumu yaptıran doktoruma iki kere çok yoğun kanamam oldu iki hafta arayla iğne felan kullanıyorum. Hafif hafif kanamaşarım oluyor adetin son günü gibi.Bu durum cepte zaten bugün çok aşırı baş dönmem göz kararmam felan oldu kasıklarıma ağrı girdi böylede bi durum olduğu için ihmal etmememi gerekiyor . Bende kadını her pazar arıyorum resmen hep haftasonlarına geliyor çocuğunu bile zar zor bırakıyor ama geliyor . Eşimde gel şehir hastanesine gidelim acile bu sefer dedi . Neyse gittik benm şikayetm başka plesanta previa zaten olan durumum onu belirttiğim halde alttan muayne etti benim asıl şikayetimle ilgili hiç bir şey söylemedi sende plesanta previa var yatırmamız lazım dedi . Ben zaten bu durumdan takipliyim benim sıkıntım o değildi yani anlayacağınız . Alttan muayne yasak olduğu halde bastıra bastıra muayne etti . İlla yatırcaz dedi içeri erkek girmeside yasak olduğu için eşimi aradım beni sedyeyle felan götüryolardı tam söylüyorum kadın orda bankoda beni kapat o telefonu sonra ararsın bilmemne diye azarladı . İçeri aldılar ben çık ak istiyorum dedim kimliğimi vermiyor bu seferde anne bebek ölümü diye kağıt imzalattı bana kabul ediyorum riski felan diye kimliği istedim yine vermedi eşimede aynısını yazdırıp imzalattı . Yani şu plesanta previa ile hiçmi sağlıklı doğuran yok niye bu kadar korkutuyorşar insanı iki çocuğum daha var acayip korktum .