Beyzaaldemir Hanımlar selam, en son 27kasım günü doktora gittim daha çok küçük kesen varla yok arası dedi şuan 5-6 haftalıksın dedi, 29kasımda betam 14.629 çıktı yani bu değerlerle kesenin daha net gözükmesi gerekmez miydi boş gebelik falan olabilir mi?
Bktakdmr Son adet tarihine göre kaç haftalık oluyor bebeğin ona göre değişir. Mesela ben 5 haftalıkken gitmiştim gözükmedi 7 haftalık gittm hem bebeği hem kalp atışını duydum
Zelis-11 Ben 5 haftalığım şuan Perşembe günü gördüm keseyi ama kişiden kişiye değişiyor bu hem kese hem kalp atışı bide benim tüp bebek ile oldu 5+3 şuan
Bktakdmr Beyzaaldemir Tamam normal o zaman doktorda küçücük olduğunu söylemiş zaten birdahaki gittiğinde daha net gözükür endişelenme😊
1234zm Beyzaaldemir merhaba benimde adet tarihim 18 Ekim bende 29 unda gittim kese göründü ama çok ufak dedi 4 kasımda gittim kese büyümüş 15 mm dedi ama içi boş sen bebişini gördün mü lütfen yanıt ver bende çok endişeliyim 🙏
Eymenkuzusu 1234zm benimde 16 ekim son adet tarihim bende dun gttim hem bebisi hemde kalp atisini gordm sizinki de gozukr buyuk ihtimalle
Babyluv 1234zm bendi üç kere gittim kese boş dediler sekizinci haftada gördük ultrasona göre de fark oluyor bence
1234zm Beyzaaldemir çok sevindim darısı bana inşallah peki üstten ultrasonla mı gördü alttan mı benim doktorum bana hiç alttan bakmadı da
Beyzaaldemir 1234zm bana da hiç alttan bakılmadı canım karın ultrasonuyla gördü rabbim sana da nasip etsin inşallah 🙏