Eylem iyi günler, gebeliğin 6. Ayında bende de sol kolda anlattığınız tarzda uyuşmalar başladı üstüne yatmadığım ve açıkta kalmadığım halde. Doktor boyun fıtığından da şüphelendi karpal tünel sendromundan da. Beyin ve omurilik cerrahisine yönlendirdi fıtık değil dendi daha sonra uyuşmalarım 3 parmak şeklinde devam edince karpal tünel sendromu olduğuna karar verdi doktorum. Çoğu gebede olabiliyor bu olay bi anda kilo aldığı için sinir sıkışmasına bağlı olarak uyuşma. Ama sizinki nedendir bilemeyeceğim. En güzeli doktorunuza gitmek.