Arkadaşlar 3 yasinda oğlumda 6 aylik bebeklerinde beri kulağının altında boynunda sislik var fındık tanesi kadar bunun için 2 kez cocuk doktoruna gittik ve ultrason çekildik lenf bezleri de reaktif beze gözüküyor doktor önemli birsey olmadığını büyüdükçe kaybolacagini söyledi başına gelen varmi daha önce nasıl geçer ne tavsiye edersiniz