esrasavas Kızm olacak adına Asya koyduk 💖 tek isim koydum kulağına 2 inci isim koyacağım kimsenin bilmediği
Karacayim esrasavas bende böyle birsey duydum kulagina okunan isim 2 tane olmalı 2. Kimse bilmemeli diye yani sihir büyü gibi birsey yapmak isterlerse tutmaması için diye doğruluğu varmi bilmiyorum doğruysa bnde öyle yapayım
frhn_emklii Eliz efnan düşünüyorum ama hâlâ karar veremedim güzel mi bilemiyorum etrafımdakiler çok değişik nasıl isim aklımızda tutamayız diyorlar bilmiyorum napsam