Princess_momm Kızlar bu yeni çıkan 8 9 çeşit kahve yapan kahve makinaları gerçekten ılıkmı yapıyor? Almak istiyorum ama çoğu kişiden duydum ılık yapıyor kahveyi. Alıp kulananınız varsa marka önere bilirmisiniz? Ben phlips düşünüyordum.
cansulina1405 Princess_momm benim aldığım model lattego EP4441/50 evet çok kaynar yapmıyor hiç biri sıcaklığı en yüksek 90 derece ama benim için yeterli gayet🙈
SeverBurcu Princess_momm ben tam otomatik aldım 20 çeşit sıcak soğuk yapandan gayette memnunum sıcaklığı iyi 6 aydır kullanıyorum
61fragnat Princess_momm makinelerin sıcaklık ayarları var düşük orta ve yüksek olarak ben orta kullanmama rağmen gayet sıcak oluyor kahve . Bence o ayarı bilmeyenler ılık yapıyor diye şikayet ediyor . Ayrıca sütü köpük olarak veren kahve çeşitlerini seçtiğinizde süt ısınmaz köpürür o zaman daha ılık olur kahve
Ftmnnr SeverBurcu Ben de tam otomatik kullanıyorum Ben kahvesinden memnun değilim acaba hangi marka kahve kullanıyorsunuz bana göre çekirdekleri çok ağır geliyor sanırım seçtiğim markadan dolayı
Ftmnnr Princess_momm sıcaklık ayarı oluyor ya belki o yazın düşük sıcaklıkta ayarlamış olabilir biz öyle ayarlıyorduk yazın en düşük sıcaklıkta kalıyordu biraz bekleyince zaten buz gibi oluyordu soğuk kahve oluyordu belki soğuklukta unutmuş olabilir