Merhaba bende 5+3 üm Dr a gitmedim sadece testten öğrendim hamile olduğumu bugün normal adet kanaması gibi kanamam var arada pıhtılarda geliyor çok büyük değil ama aynen adet gibiyim Dr a gittik kimyasal gebelik de olabilir düşükde olabilir dedi pazartesi gideceğim tatile denk geldi eve gelince bir daha test yaptım yine çift çizgi çıktı şimdi çok merak ediyorum hamile miyim değil miyim bilen var mı🥺