Deniiizzz Bugün cinsiyetlerini öğrendik 2 tane kızım olucak Allah’ıma bin şükür 🌺 isim önerebilir misiniz benim ikizlere içlerinden seçelim birlikte ♥️
Kubra4200 Deniiizzz karar verebildiniz mi isme benim de kızım olucakmış 21 haftalığız ipek düşünüyorum ❤️
Larraa Arya ,Alya Liva, Lina Deren, Derin, Duru, Deniz Elis, Elif Beren, Berrin Uyumlu isim koymak istersiniz diye bu şekilde aklıma gelenleri yazdım. Sağlıkla doğsunlar prensesler 🩷🌸
Deniiizzz Larraa Alya ve Lina isimlerini bende çok beğendim. Eşim de bugün Ada ve Lina dedi ama Ada yı çok bilmedim bende. Deniz ismini de aslında çok istemiştim çocukluğum dan beri ama eşimin ismi Deniz oldu 🙂
Deniiizzz Larraa hiç sormayın benim diğer adım da deniz ama rahmetli annem kendi koyduğu isimi kullandırdığı için hiç deniz denmedi bana hadi dedim kızım yada oğlum olursa koyarım nasıl manifest olduysa eşimin adı da olunca direkt listeden silindi 😂😂
Deniiizzz Kubra4200 yokkk asla da ortak nokta da buluşamıyoruz eşimle tek kız olsaydı benim için çok daha kolay olacaktı ama iki kız olunca sürekli fikir değişiyor. Bu arada ipek ismini bende çok severim hatta ipek-inci dedim eşimde mira ismini çok sevmiş onu bana benimsetmeye çalışıyor.