2 buçuk yaşında oğlum var ve tekrar bir oğluşum olacak inşallah ve 100günden düşmüşüm çok heyecanlandım nedense hem korkuyorum hem mutluyum, ilk doğumum normaldi Buda bir aksilik olmazsa normal bekliyoruz doktor tahmini 8,10 Mart dedi bakalım hayırlısı bugün 26 hafta olduk aynı dönem olan var mı aramızda ?