Kızlar 22+4’ten selamlar benim bildiğim gebeliğin ilk ve son tremester döneminde tuvalete fazla gidilir ben nerdeyse hiç çıkamıyorum elimden gelse orda yatacağım. Bir de son zamanlar da gidiyorum afedersiniz az az yapıp çıkıyorum ay deliricem var mı benim gibi olan 😩