Kızlar iyi akşamlar yemek yerken sol elimde bı uyuşukluk oluştu ve tam bir saattir devam ediyor karıncalanma yok ama uyuşuk o kadar sürdü yani halada devam ediyor korktum bu neyden kaynaklanabilir varmı böyle bı durum yaşayan ilk defa oldu böyle bişey bendede