Merve3459 Sezeryan sonrası ertesi gün hastahanede duş alan yada sadece saçını yıkayan var mı acaba insanın buna hali yada zamanı oluyor mu (sezeryanın ertesi gün fotoğraf cekimi olacak onun için düşünüyorum)
Eliffyamann Merve3459 saçı yıkamak için eğilmek gerek ve sezeryanin ertesi günü imkansiz bence, ayağını kaldırıp terligi zor giyiyorsun, tümden dus içinde birkac gün bekle demişti doktorum 2. Günü olmuştum duş ama farkli diyen doktorda olabilir
nununundunyasi Merve3459 hâlim, zamanım, imkânım vardı ama sezaryen sonrası 2 gün sonra duş alabilirsin demişti doktorum bu yüzden almamıştım. Saçlarınız için kuru şampuan vs kullanabilirsiniz
Yogurtlupilav Merve3459 yanolmıyorsam 2. Gün yapmıştım bende. Bir hastabakıcı yardımcı olmuştu sağolsun. Zaten o kesi noktasına su değmeyecek bir bant gibi yapışkanlı pansuman takıyorlardı. Onunla taburcu oldum, doktorum eve gidince de duş alabileceğimi söylemişti..